Saturday, August 20, 2011

HARI KE-3 20/8/2011 ( AKTIVITI 20/8/2011- 24/9/2011 )

Hari ke-3..kehidupan as student..ok la skit...kalau tak serabut..memanjang..nak biasakan diri la katakan..
tapi start jer kelas..alamak ai...ada KUIZ plak dah...mak kau...aper benda pun takda dalam kepala,jahanam dah aku...ambik kau,padan muka aku...soalan simple,tapi dengan maklumat takda dalam kepala...jadi keras kejap tak tau nak buat apa...nak goreng pun tak boleh sebab tanya soalan fakta....dari 12 soalan bleh jawab 2 jer...itu pun entah betul ker tidak..tu la...apasal aku tak study...En.zAkariah dengan senyum sinis jer bagi tau ini baru 20% dari soalan final periksa....WAaaaaa.....

lepas settle kuiz dapat assgntment plak...

harinie jugak dpt markah assignmt lepas konsep seni visual  tulis tangan..- B+  jer..member2 ada yang dapat A-..mm.bangga dengan diorang..aku alhamdullilah kira puas hati la,untuk target aku cuma nak lulus ja...dalam COURSE seni nie...


settle..dari pagi sampai tengah hari  minggu free,minggu ke-2 sambut raya...SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI...





No comments:

Post a Comment